Умови доставки та оплати
Способи доставки
- При оплаті (передоплати) до 17.00 поточного дня - відправлення на наступний день.
- Увага! Не всі товари знаходяться у Києві, є й регіональні склади. Можливість забрати самовивізом потрібний Вам товар, уточнюйте у менеджера.
Способи оплати
- Залишаємо за собою право попросити часткову передоплату за товар від 5 до 30% у зв'язку зі складною ситуацією в країні.
- Після оплати необхідно повідомити по телефону час оплати
- Ви отримаєте смс-повідомлення з реквізитами. Після оплати замовлення буде відправлений згідно графіка.
Гарантія:
Покупець має право на ремонт придбаного товару у встановлений термін гарантії, якщо недоліки товару не спричинені порушенням Покупця правил використання, зберігання чи транспортування товару, пошкоджень, спричинених установкою компонентів, що не відповідають технічним вимогам виробника, а також діями третіх осіб чи непереборної сили. Не приймається до гарантійного обслуговування обладнання, що має сліди ремонту чи відкриття. Обов'язкове наявність усіх елементів упаковки!
Оплачувати замовлення в нашому магазині можна на карту Приват банку або частковим післяплатою:
-
Внесення повної оплати на картку допомагає економити на послугах перевізника, а саме не платити за пересилку післяплати.
-
При оплаті частковим налоежнным платежем - Часткова передоплата за замовлення в розмірі 100 грн. Сума передоплати може бути збільшена при індивідуальних об'ємних замовлення. Решту суми замовлення можна оплатити післяплатою. Вартість пересилання накладеного платежу становить від 30 грн.
-
При оплаті через термінал, враховуйте, будь ласка, комісію терміналу.
Доставка Новою Поштою:
- Відправка замовлень здійснюється тільки Новою Поштою з вівторка по п'ятницю.
- Якщо оплата (передоплата) надійшла до 17.00, замовлення буде відправлений на наступний отправочный день (понеділок-п'ятниця).
- Терміни та вартість доставки товару з Києва в Ваше місто можна розрахувати на сайті Нової Пошти.
- Якщо потрібна упаковка в коробку або на картон (маски, крила, хмаринки на паличці) її стоиомость додається до вартості товару, або до вартості доставки. Це обумовлюється при оформленні замовлення.
Як зробити замовлення:
- Замовлення приймаються по телефону або в онлайн - через корзину на сайті або вайбер (0955056769).
- Уважно дивіться що Ви замовляєте, колір, кількість, а так само вказуйте усі дані для відправки Новою Поштою - місто, номер складу Нової Пошти, прізвище, ім'я та мобільний телефон.
- Після надходження замовлення ми відправимо Вам sms з номером картки для оплати замовлення.
- Після оплати обов'язково повідомте про оплату, відправивши смс з інформацією - Прізвище і сума.
- Після відправки Вашого замовлення, ми надішлемо смс з номером декларації.
Про наявність товару:
- Наявність і ціни на сайті актуальні (на 99% ;-))
- Якщо потрібну кількість товару не додано до кошика, значить такої кількості немає в залишках на складі.
- Про постачання товару інформації немає.
- Товар який ми виготовляємо самі (фати, спідниці) варто завжди "в наявності", але за кількістю одиниць в наявності (або терміни виготовлення) ми повідомимо Вам безпосередньо при замовленні.
Обробка замовлень:
- Замовлення обробляються з понеділка по п'ятницю з 9.00-18.00 по мірі надходження.
- Замовлення, які надійшли у вечірній (не робочий час), обробляються на наступний робочий день з 9.00 ранку.
- Замовлення, які надійшли у вихідні дні (субота, неділя), обробляються в понеділок з 9.00 ранку.
Повернення товару:
- Повернути товар можна згідно із законом України "Про захист прав споживачів" - протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не був у використанні, збережено упаковка і ярлики.
- Якщо повертається ліквідний товар - вартість зворотної пересилання оплачується покупцем.
- Товар виготовлений під замовлення із внесеними, за бажанням клієнта, в стандартні моделі змінами поверненню і обміну не підлягає.